Upphandlingskontoret - Upphandlingssamverkan i Jämtlands län

Leverantör

Upphandlingskontoret upphandlar årligen varor och tjänster för ca 2 miljarder kronor. Vi upphandlar allt från kontorsmaterial, konsulter och livsmedel till fordon.

För dig som företagare - liten som stor, innebär det stora affärsmöjligheter och vi guidar dig rätt bland avtal, anbud och lagen om offentlig upphandling.

I upphand­lings­planen kan du läsa vilka upp­hand­lingar Upphandlingskontoret planerar att genomföra under året.

Upphandlingsplan 2023 Pdf, 115.9 kB, öppnas i nytt fönster.

Upphandlingsplan 2024 Pdf, 114.7 kB, öppnas i nytt fönster.

Utöver dessa upphandlingar genomför kom­munerna också egna upp­hand­lingar.

STEG-FÖR-STEG

1. Här kan du se vilka upphandlingar som är annonserade just nu:

2. Här kan du se vilka upphandlingar som är på gång:

3. När du hittar en upphandling som intre­sse­rar dig måste du logga in i systemet TendSign för att ta del av underlaget och lämna anbud:

dynamiskt inköpssystem

Läs mer om dynamiskt inköpssystem och hur du lämnar anbud via ett DIS.

Dynamiskt inköpssystem (DIS) »